D66 roomser dan de OESO

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Feb 3 11:50:04 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad, ik vatte keerzijde anders op dan je bedoelde. Zelfdiscipline en vrijheid zijn onlosmakelijk aan elkaar gelieerd. Dat heeft de discussie over vrijheid van uiting ons -opnieuw...-  geleerd. Alles maar uitkramen, liederlijk beledigen, zonder enige vorm van zelfdiscipline, ze leiden tot een onwerkbare samenwerking in een open, democratische en vrije samenleving.