Model 271 brogues ´schoen van het jaar´

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Dec 23 15:47:42 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 23 december 2008 11:22 heeft Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl>
het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik vond het bukken en reageren van Bush jr ook heel alert - maar dat was
> niet zo'n prestatie want Bush stond op dat moment in de zaal te kijken omdat
> hij vragen kreeg tijdens de persconferentie. Fysiek heeft'ie nog wel wat
> conditie - die Iraakse mastodont naast hem ziet volgens mij slecht, is te
> ijdel om een bril te dragen... Vandaar die grap dat Balkenende zo'n schoen
> pats in z'n gezicht zou hebben gekregen.

Kunst, Henk die wil ook juist veel gro(o)t(s)er lijken dan ie
werkelijk is !!! ;)

Bovendien, die wil slechts geschiedenis schrijven (zie Rumsfeld in:
´No end in sight`) over de lijken heen van onze (en hun) jongens en
meisjes. Die laatsten worden straks in de boekjes ´de noodzakelijk
gebrachte offers´ genoemd.

Bush (en o.a. Rumsfeld, Rice, Cheney, Wolfowitz, ... ), Blair en jawel
Balkenende willen straks de eer opstrijken voor de vrede die er na de
periode van oorlog ongetwijfelt een keer komt. Zie welk een
´heldendom´ hen wacht?

Hadden die Irakezen maar zoveel geluk gehad dat ze konden wegduiken
voor de (precisie) kogels, bommen en graten die middels leugens van
deze selfmade helden hen om de oren zijn komen vliegen.

Ergg jammer dat hij de projectielen wél aan kon zien komen ... en,
*wat* een geluk had ie, hé dat er geen handgranaat in zat?!!

Henk Elegeert