Onderzoek onvermijdelijk, zegt Schouw

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue Dec 23 15:30:41 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo is dat Hein. En oh ja, het had nog veel erger af kunnen lopen als
Saddam weldegelijk chemische en/of biologische wapens zou hebben
gehad.... Doet mij dan weer vermoeden dat de politieke schurken (die
met die B's) heel goed wisten dat Saddam die WMD's helemaal niet had
en ze dus rustig hun gang konden gaan....

Groeten,
Mark Giebels