Steven Chu

Antid Oto aorta at HOME.NL
Thu Dec 18 16:17:31 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

ceesbink at xs4all.nl wrote:
> [...]
> staat een verslag van twee journalisten over de benoemingen van Salazar en
> Vilsack met als algemene strekking ´The majority of conservationists and
> rural interest groups say that in making these choices, Obama has taken a
> step toward fulfilling his campaign promise of revitalizing rural
> economies.´
>
> Kun je nou inhoudelijk aangeven waarom je de benoeming van Salazar slecht
> vindt, zonder te verwijzen (zoals ook Henk doet in een bericht vandaag)
> naar een brok tekst van een paar pagina´s.

Ik moet natuurlijk ook afgaan wat men zoal schrijft. Zijn stemgedrag
zoals beschreven in dat alternet artikel zegt genoeg.  En hij draagt
een cowboy hoed...

> Hij heeft aangegeven dat hij voor alle Amerikanen gaat regeren, dus ook
> die Amerikanen waar jij het niet mee eens bent.

Het zal me een worst wezen dat hij voor alle yankies gaat regeren. Wat
houdt dat eigenlijk in? Clintons en republikeinen benoemen? De aanhang
van McKinney, Nader, Paul etc. zal hij niet bereiken.