John McCain kiest vrouwelijke running mate

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sun Aug 31 19:23:33 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/8/31 Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at combidom.com>

>  Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
> economie.
>
>  Maar moet dat dan ?

In dit geval zeker. De reden daarvoor gaf reeds ik in mijn vorige email:
neocon ideologen hadden Bush in hun greep en dat zal straks ook met McCain
opnieuw gebeuren vanwege zijn onkunde op economisch gebied en dus
onmogelijkheid om een onafhankelijk denker te zijn. Zeker nu hij een VP
heeft gekozen die nog nergens over heeft nagedacht dat relevant is voor een
president en die duidelijk open staat voor fundamentalistische theorieen en
mythes. Geeft toch duidelijk aan waartoe McCain in staat is, of niet?

>  En Obama ? Die haalt z'n energie van Sirius. De man is een fantast.

    Het zal wel.

> burger-
>
>  McCain lijkt mij een principieel mens, Obama niet.

Serieus? McCain is tijdens de primary uitgekost door de meesten in de GOP
omdat hij niet principieel genoeg zou zijn (lees: de
fundamentalistisch-religieuze agenda niet voldoende uitdraagt). Inmiddels
heeft hij al zijn standpunten aangepast aan de GOP ideologieen, en zijn
keuze voor Palin bevestigt dit nog eens.

> Kan best zijn dat McCain als gevolg daarvan andere keuzes gaat maken dan
> wij
>  zouden willen. Maar op basis waarvan maakt Obama z'n keuzes ?
>  Jij wil niet van Geel weten maar ik vrees het ergste.

OK Marc, dit Gele gedoe domineert duidelijk je denken. En het is niet dat ik
er niets van *wil* weten, ik *weet* er gewoon niets van. Dat kan aan mij
liggen, omdat ik het niet op heb kunnen brengen om jouw honderden emails
over dit onderwerp te doorgronden. Je bent me dus volledig kwijt, ik kan
niks met je mythische 'argumenten'. En als ik lees dat je Obama met Hitler
vergelijkt, dan ben ik eerder geneigd je gestoord te verklaren, dan je
serieus te nemen. Maar goed, ik vind het ook wel weer interessant om je
denken te kunnen begrijpen. Uiteraard is het onbegonnen werk om je honderden
emails met duizenden links te doorgronden. Dan ben ik volgend jaar nog niet
klaar.

Dus, als je in 1 email voor me kunt duidelijk maken wat je met Geel bedoelt
en waarom D66 en Obama daardoor worden aangestuurd, dan ga ik er vanavond
een uurtje voor zitten. Ik zie graag een overzicht van je belangrijkste
bewijzen, en de belangrijkste mythen en riten, met duidelijke links en/of
omschrijvingen. Zou fantastisch zijn. Alvast bedankt.

Groeten,
Mark Giebels