John McCain kiest vrouwelijke running mate

Hein Van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Aug 30 09:37:52 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste obamahaters, maak je nou maar geen zorgen. Deze man wil échte verandering. He means business. En dat zal hem zeer kwalijk genomen worden. 'oals jullie dat ook doen. Hij wordt ergens in october vermoord. Dat staat vast. En dan kunnen jelui opgelucht opademen en verder raaskallen over mercurius.