Europese Centrale Bank liegt over Eurobiljetten (addendum)

Thu Aug 14 13:35:25 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Verschrikkelijk, Marc, je kunt zelfs filosoferen over schoonzolen! Nou
>maar veel wandelen...

 Peripatheticus...?

 Ik deel overigens je afkeer van filosofie...

 Om de een of andere reden ontgaat sommigen het punt dat ik poog te maken.
 Zojuist toonde ik aan dat er op de D66-website een rare zin staat waarin
 heimelijk het mythologische echtpaar Herakles + Hebe voorkomt.

 De vraag is dan: *waarom* staat die zin er ? Waarom heeft iemand dit
 gedaan ? Ik schrijf slechts op wat er in de bovenkamer van die persoon
 gebeurd moet zijn. Deze persoon is *uitgegaan* van Herakles + Hebe en
 heeft gezocht naar een zin die zogenaamd over het milieu gaat.
 Waarom *doet* iemand zoiets vreemds ? Waarom moet zo'n hersenspinsel
 (want dat is het) op de website van D66 staan ? Dit is toch bedrog ?

 Dat is toch het punt - en niet dat ik dit soort rare dingen nu ook kan
 zien ? Mijn suggestie is dat dit hetgene is waar George Orwell het in
 zijn '1984' over had: mind control. Gedachten beinvloeden zonder dat
 de slachtoffers daarvan zulks in de gaten hebben.
 Wie zo'n suggestie verwerpt, heeft daarmee de bovenstaande vragen nog
 niet beantwoord of ze ontzenuwd...

 Marc Fluks, Amsterdam