D66-Mokum: Amsterdam moet tweetalig worden

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Mon Aug 11 10:02:50 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dirkie erbovenop

Aan Bert:
Picky, Picky,...

Aan: Hein..
Je hebt me de blinders afgenomen. Dat is precies waarom ook ik geen vrind van de betaalde rechtschapenheid ben.
Het aangeboren anarchisme.....
De filosoof Anacharsis zei ondermeer:
Laws are like cobwebs strong enough to detain the weak, too weak to detain the strong.

dirk aka Prins Vogelvrij
BTW
Die man van Groen Links. Duyvendak de liegende vroegere inbreker die nu het licht heeft gezien.. What a piece of work
Hoort precies bij dat partijtje thuis. Een rechtschapen partij zou hem er gelijk uitlazeren. Wat een draaikonterige opportunist zeg
NOVA betrapte hem zelfs op een leugen staande de meeting!!
yuckiepoe

Hein toch.
Tukkers komen NIET uit Gelderland - maar uit Overijssel.

knip knip knip