D66-Mokum: Amsterdam moet tweetalig worden

Sun Aug 10 23:07:46 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Jan Paternotte,
>Iedere politicus zou moeten leren om in een minuut z'n punt te kunnen maken.

 Er bestaat geen verband tussen 'het maken van een punt' en de lengte van
 1 minuut. De voornoemde vaardigheid is dan ook volkomen inhoudsloos - en
 waarom zou men haar dan (moeten) aanleren ?

 Iedere politicus zou moeten leren om 'een punt' te *herkennen*. Daarvoor
 hoeft men geen woord uit te brengen. Zich op een en ander kunnen concen-
 treren is voldoende.

>Mijn zwakke punt? Sommige mensen zeggen dat ik af en toe iets te populair
>praat.

 Z'n zwakke punt is overduidelijk: Janneman fantaseert z'n argumentatie
 bij elkaar. Hij heeft D66-Amsterdam deze dagen een flinke klap toegebracht
 met zijn verzinsels. En dat was *niet voor het eerst*: de vorige keer ging
 het over aan welke kant van de drempel deurmatten moeten liggen en (ver-
 warmde) terrassen.

 Persoonlijk vind ik Pechtold goed maar 's mans vreemdelingenstandpunten
 kan ik niet delen. Het komt mij voor dat Paternotte wat dit 'punt' betreft
 de reet van Pechtold heeft zitten likken.

 Marc Fluks, Amsterdam