Paternotte wil alle bestuurlijke vernieuwingen *afbranden*

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Aug 10 20:38:38 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 10 augustus 2008 14:33 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Op,
>   http://www.telegraaf.nl/binnenland/1645646/___Engels_als_tweede_voertaal___.html
> wordt de mislukte democraat 'John' Paternotte volkomen afgemaakt.
>
> Belangrijker is dit....
>
> Op de site van de JD,
>   http://www.jongedemocraten.nl/joomla/content/view/546/
> schrijft 'trainer' Jan Paternotte,
>   Mijn subjectieve boodschap bij deze cursussen is standaard het
>   vlijmscherp afbranden van alle bestuurlijke vernieuwingen.
>               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> [...]

Die is niet gewoon, maar knetter gek. Wat een malloot.
Dan ook heeft Wiegel gelijk, aansluiten bij de VVD, en/of Pfda/GL, en
D66 opheffen.

Wat een druiloor.

Dat roept wel de vraag op, of er niet van binnenuit D66 zelve de zaak
omtrent - de meer dan broodnodige - bestuurlijke vernieuwingen
destijds, is geflest?  Dat zou meer dan een grof schandaal zijn, en
een kiezersbedrog die zijn weerga niet kent. Om je groen en geel aan
te ergeren !!

Daar is een ´duif op je dak´ vergelijken, niets bij.

Henk Elegeert