Populisme....(Was:Re: Column Ephimenco over Pechtold)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Apr 25 21:35:44 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein,

Je hebt de ziekte van Marc Fluks, blijven volhouden ook als je ongelijk
hebt. Ik kijk even in Wikipedia, en wat zie ik: homo homini lupus, de mens
voor de mens een wolf. Je bent niet eigenwijs, maar gewoon halstrarrig, en
vast geen gymnasiast... Aardig geprobeerd overigens, die bluf. Niks 'homo
hominem lups' dus. Leve de latijnse opvoeding!
hv,u
-----