Populisme....(Was:Re: Column Ephimenco over Pechtold)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Apr 24 22:03:02 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

w.t. jouwstra schreef:
> Wilders is one issue, hij schreeuwt wat, en iedereen reageert, maar het is
> dommigheid en met de aansturing van onze samenleving heeft dat niets te
> maken;
Wilders heeft een electoraat van 9 X 60.000 kiezers (de kiesdeler)
achter zich. Hij is volksvertegenwoordiger.
>  A.P. weet dat op te roepen. Er is hoe dan ook geen sprake van een man
> tegen man gevecht: Iets te veel brillen gekocht bij Spack Savers? Volgens
> mij ben je in een door je zelf geplugde  groef blijven steken.

Volgens ga je een beetje op de man spelen. Geeft niets, dat is BonTon
tegenwoordig bij onze edele democraten.
> Je zou toch eens een keuze moeten maken: of al te kritisch lid van D66, of
> the urban figthter of democ city rights. Maar ja, dat is D66 al. Dat
> halfzwevende  bevalt me niets. De rest laat ik staan.

Ik doe wat ik doe, Tjerk, en jij mar ervan vinden wat je wilt.
Mijn zinnen zijn vrij, en ik geloof in de stem van de demos.
> Het politiek proces, toch altijd afhankelijk van menselijke inzet, bepaalt
> de rest. Iets zegt me, maar overtuig me, dat dat niet jouw vak is, ook al
> wil je ons doen geloven van wel.
Mijn vak?
Nee, het is mijn vak niet. Vakken vul je bij de Albert Heijn. Het is
mijn passie, als het mag.