list informatie

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Apr 16 14:08:30 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Apr 16, 2008 at 12:56:26PM +0200, Hein van Meeteren wrote:
> Elk mens heeft een handleiding. Dat maakt de mens tot mens. Nou ja,
> misschien één type mens is eenvoudig: de nerd, de techneut, die geen
> andere drijfveer heeft dan knopjes en draadjes.

Ha Hein,

Hap. Wie volgt? :-)  (Elegeert heeft vast ook nog wel wat fraais :-))

(het ging overigens uiteraard om handleidingen mbt deelname)

> Het feit bdat jij, Heer van
> Lingen, kennelijk géén handleiding behoeft, vervult me met ernstige
> zorgen omtrent de inhoud van uw ziel.

"Wee het vlees dat aan de ziel hangt, wee de ziel die aan het vlees hangt."
                                                  ( Thomas, 112 (Geel!) )

Doei,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |