Analyse peilingen: Nederland verrechtst

Tue Apr 15 23:21:27 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 15-apr-2008, at 22:58, Hein van Meeteren wrote:

> w.t. jouwstra schreef:

Neenee, dat was ik.

> Hoe ken dat nou? Of die Hein hep leugens in z'n bek, en ken dus
> niets onder oge kome, want wie liegt ken de waarheid niet zien,

Hoho, iemand kan bijvoorbeeld best in Wikipedia schrijven dat ik zijn
kinderen
heb bedreigd (leugen) terwijl hij dondersgoed *weet* dat ik zijn
kinderen *niet*
heb bedreigd (waarheid).

> of hij zoudt dat wèl doen, maar dan is ie niet leugenachtig meer,
> want mense die leugenachtigheid onder oge willen kome, vooral hun
> éige leugenachtigheid, die zijn juist dáárom niet leugenachtig
> meer, aangezien leugenachtigheid juist bestaat bij de grazie van
> het NIET onder oge durve of kenne kome van de waarheid.

Dat hoeft niet zo te zijn.
Sommige mensen liegen tegen de klippen op, willens en wetens.

> Dus die aanvoegelijke wijze van hierbove is gewoon gelul van een
> dronke aardbei.

Ach jee, drinkt u weer?

Erik vdMb