Joint riskanter dan alcohol (De leugen regeert)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Apr 15 22:44:18 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dirkie,

Ik wacht even de NOVA-uitzending van vanavond af.
Even kijken hoe de (geregisseerde) soap zich daar straks (verder) ontpopt ...

BTW: Wij krijgen Balkenende als eerste President van Europa.
http://www.elsevier.nl/nieuws/europese_unie/artikel/asp/artnr/201696/

Ach jongen, dirkie wij hoeven zelf helemaal niets te kiezen, ben je gek !!! ;)
Hier geen keuze uit een Barack Obama, geen Hillary Clinton of een John
McCain ... , maar een MP die geen verantwoording aflegt aan volk en
TK.

Zie je nu wel dat het helemaal niet democratischer wordt (in) dit Europa!!

Henk Elegeert

Bakje koffie, en nu even je filmpje (be)kijken ...
Hier is het verder zo erg stil ... ;)
Staat de AIVD op de uitkijk? :)

Proost !!
;)