Fitna-leugen: Geen notulisten aanwezig bij gespreken met Wilders/Joustra: er is informatie toegevoegd

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Apr 4 13:54:21 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Bron:   DePers
> Datum:  4 april 2008
> Auteur: Dirk Jacob Nieuwboer
>

> Fitna Notulist ontbrak bij gesprek met Joustra

Hieruit blijken twee dingen:

(1) De mensen hebben heel hard een cursus open, direct en duidelijk
communiceren nodig
(2) In Nederland is het enige wat nog telt dit: hij heb dat gezegd, nee
dat hep hij niet gezegt, dat hep hij wel gezegt, nietes, ik hebt dat
niet gezegt, jewel dat hebt jij wel gezegt, nee, dat hept ik niet
gezegt, wel waar dat hept hij wel gezegd....(ad finitum)

Wat een verheven landje zijn we geworden. Trots op Nederland. En D66
maar lekker mee doen met die onzin. Morgen vertrekt mijn pakketboot naar
mijn eigen eilandje vol stranden, kokosnoten en slanke maagden. Ik hebt
er genoeg van.