Scheiding van Kerk en Staat

Wed Apr 2 18:00:54 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Raimond de Tempe wrote:
> Ik geloof ze wel, maar ik zie hier nog niet zoiets gebeuren als met het
> aftreden van Powell - dat hij aangaf belazerd te zijn.

Maar even technisch gezien. Ik begreep dat de reden die Balkende geeft
(ik weet niet of hij dat ook vooraf heeft gegeven) is dat de bewijslast
aan Saddam lag dat hij bepaalde wapens NIET had.

Als je gelooft dat dat de reden is, wat wil je dan onderzoeken? Denk je
dat de regering onjuiste informatie heeft gebruikt/gegeven/ Zo ja, waar
dan. En waarom moet dat wel onderzocht worden en eventuele leugens hier
niet?

Ik wil ook een onderzoek hoor, daar niet van, maar als je de regering
toch gelooft, wat wil je dan onderzoeken? En waarom niet in het geval
van voorlichting over deze film? De overheid moet toch altijd eerlijke
informatie geven? Wat het onderwerp ook is?