Europa dult geen tweede Nederlands Euro-referendum

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Sat Sep 22 10:22:32 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat een godvergeten klungels, dit kabinet.

a. natuurlijk houd je een referendum;
b. als je dat dan niet wilt, kom dan met een goed verhaal, in plaats van
deze angsthazerij;
c. maak geen geheime afspraken;
d. als je dat dan toch doet, houd ze dan geheim;
e. schaam je oren van je hoofd en treedt af;
f. bedenk waarom de Bijbel dit allemaal toestaat;
g. doe een onderzoek naar irak...

Op 22-09-07 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at combidom.com> het volgende
geschreven: