Kletskoek overspoelt klimaatdebat

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Sep 21 11:12:24 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op zich heb je gelijk Henk, het is warrig geschreven. 'Zo van beide
kanten een verhaaltje', dat denk ik niet. Feit is dat het debat nog
nauwelijks over het investeringsrendement gaat, vooral niet van de
kant van de pleitbezorgers, uiteraard. Laten we hopen dat er een
inhoudelijke reactie komt...

Groeten,
Mark Giebels