D66ers broeden op liberale beweging

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Fri Sep 21 10:26:09 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar overigens deed Mark Rutte het prima bij de Algemene Politieke
Beschouwingen deze week. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar hij
deed het debat echt heel goed. Een week geleden gaf ik niets voor zijn
politieke toekomst, nu ligt dat denk ik (ook in de VVD) heel anders.
Overigens: ook Alexander deed het prima, zowel in zijn tekst als in het
debat (en dan weer die voortreffelijke tegenbegroting ;-)

Op 20-09-07 heeft Karst de Jong <karstdejong at yahoo.co.uk> het volgende
geschreven: