Nieuwe groep ex-moslims opgericht

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Sep 14 21:28:03 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

Hier ga je in de fout:

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] Namens Fritz
van Rikxoort
Verzonden: vrijdag 14 september 2007 8:47

>Dat neemt niet weg dat
al mijn kennissen en vrienden wel eens beroofd zijn of met een mes op de
keel zijn bedreigd door jonge moslims die een fascistoide negatieve
houding tegenover niet-moslims koesteren, en dat ik me daarover net zo'n
zorgen maak als de slachtoffers zelf<.

De bedreigingen etc komen niet van joonge moslims maar van gefrustreerde
berbers die hier geen kansen krijgen en hun draai niet kunnen vinden. Je
sleept het geloof er met de haren bij, want dat is niet de reden dat ze jou
en je vrienden intimideren en uitlokken.

Groet,

Tjerk