Lieve Rita

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Sep 14 21:22:07 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Toch heb ik als raadslid met dat herengezelschap onder leiding van Jan van
Zanen (en met Wilders als tijdelijk raadslid) bij tijd en wijle prima
afspraken kunnen maken. Jan was betrouwbaar en kwam de afspraken altijd na.
Wat een verschil met de PvdA fractie, die maar door bleef zeuren en de tekst
van een conceptmotie volledig wilde veranderen, anders tekenden ze niet mede
(als collegepartner). Mijn reactie daarop was steevast: dan teken je niet,
maar ik dien hem in, met steun van de oppositie (wij waren nota bene toen de
grootste partij in Utrecht) en dan kwam de PvdA ook over de brug.

Groet,

Tjerk, die nu op zijn MP3 luistert naar Lovely Rita, Rita maid!