Lieve Rita

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Sep 14 11:44:52 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vekneukel je maar.
In ieder geval is in de VVD een procs bezig waartoe D66 niet in staat was
en is. Bij ons in het een soort Leader Love It Or Leave It - festijn.
Helemaal niets dus. Overwegend borrelpraat van Pechtold en nietszeggende
homofixatie van Ham, en van Kaya hoor je al helemaal niets. Hoe zit het nu
met die Armeniers?
De VVD is in criss, ja, maar er *ís* tenminste nog een VVD.
D66 bestaat niet meer, heeft geen invloed meer, is een murmelend clubje
pseudocorpsballen geworden, met een roze lintje eromheen.
Dat is het verschil.
Dus verkneukel je maar, Vreekamp, het is een pyrrhusverkneukeling, als ik
zo vrij mag wezen.
We krijgen in het liberale kamp nu een concentratie op *conservatief-
liberaal* (Rita en Geert plus de volgers van Jami) en een  concentratie op
democratisch-liberaal (Rutte en rest van de vrijzinnigen).
D66 doet er goed aan zich nu bij de Rutte residuen aan te sluiten. En zich
als Liberaal Democraten te gaan profileren. Ik zal Mark daar eens even
over bellen.
Goedendag, vrienden, van uw langswippende Hein