Nog meer geel gezwets

Tue Sep 11 22:55:31 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik schreef,
>Beste Zonsverduistering-ontkenners...

 ...vervolgens meldt zich ontkenner Steven Rieder <Steven at RIEDER.NL> met,
>En terecht, zonnebloemen zijn mooi!

 ...over smaak valt niet te twisten... die Zonsverduistering waar de zonne-
 bloem naar refereert (zo boven, zo beneden - zo beneden, zo boven) vond je
 ook al mooi, eigenlijk is alles dat in een Geel scenrio past, voor jou
 mooi...    :-)

 Ik begrijp best dat het voor jou wat pijnlijk is dat ik doorkrijg hoe de
 duivelsvork werkelijk in de heksenbezemsteel zit - en dat je dit dan poogt
 te ridiculiseren door alles mooi te vinden - maar in feite trap je met dit
 soort ontkenningen jezelf volkomen onderuit.
 Mercurianen vertrouwen zozeer op ideologisch gekronkel, dat ze niet eens
 meer gewend zijn voor de zaak waar ze werkelijk voor staan, op te komen...
 treurig, hoor. Kom liever eens van achter al die symbolen tevoorschijn !

 Zolang jij ontkent dat er op de website die jij zegt bij te houden een
 Zonsverduistering staat - net als de zonnebloem een Geel symbool voor hel
 en verdoemenis - ben je nu niet bepaald een serieuze gesprekspartner voor
 een democraat.

 Zeg liever waar dat vreselijke plaatje vandaan komt... wie heeft het ge-
 maakt, wie heeft het bedacht ? En vooral: ontken de werkelijke intenties
 niet langer maar *verdedig* ze (als je dat durft) als een kerel !