Wilders bedankt

Tue Sep 11 21:49:56 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helemaal eens, Mark,

En net als Mein Kampf en de bijbel,
met name het oude testament, dat niet onder doet voor de koran,
moet het eenieder vrij staan er kritiek op te uiten,
zonder eindeloos gezeur over vorm, toon,
of lange tenen van gelovigen die anderen willen doen zwijgen.

Je hoeft het met niemand eens te zijn, of hun toon,
om hun absolute recht op vrije mening en uiting te verdedigen.
Ik word een beetje moe van de angst moslims op hun lange tenen te
trappen,
al zijn er meer onderwerpen waar minderheden ten onrechte gevrijwaard
willen blijven van de vrijheden van anderen.
Ik verlang terug naar de samenleving waarin ik opgroeide, wat dat
betreft.

Fritz van Rikxoort