Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Tue Sep 11 21:44:45 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op zich klopt dat, Mark,

Maar als moslims zich op de islam en de koran beroepen,
en het is muisstil van moslims die bekend maken dat dat onzin is,
terwijl er wel alom instemming en gejuich is
als er weer bedreigingen en geweld namens de islam gepleegd worden,
dan is het toch niet gek daar vraagtekens bij te stellen?

Als een christen of ongelovige of willekeurige Nederlander iets uit,
zijn er oneindig veel reacties die het er niet mee eens zijn.
Dus waarom is het muisstil als moslims zich kennelijk,
zoals jij beweert,
ten ontrechte beroepen op islam en koran bij bedreigingen en misdaden?

Fritz van Rikxoort