Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Mon Sep 10 08:16:23 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er is wel haat, Mark,

Maar die is door ouders gekweekt onder een deel van de Marokkaanse
Nederlanders. Lees de Marokkanen er zelf over.

Haat tegen moslims? IN woord en daad? Ik woon niet meer in AMSTERDAM
West maar in Zuidoost, nog gemengder, en ik nam daar en neem hier die
omgekeerde haat niet waar. Ik zie ook niet dat mensen zich die haat
laten aanpraten.

Omgekeerd moeten we kennelijk voorzichtig zijn met wat we zeggen over en
tegen molsims, en dat zijn we inmiddels ook. Je hebt gelijk dat het ver
de werkelijke problemen moet gaan, en dat is niet makkelijk meer gezien
die overgevoeligheid bij ons hatende moslims.

Fritz van Rikxoort