Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Sun Sep 9 21:56:09 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kan je niet meer volgen, Mark,

Jij bent nu rationeel???

Wat heeft Hitler er mee te maken???

Ik zei dat je het omdraait als je beweert dat de problemen sinds de
jaren 70 nu uit de hand gaan lopen, omdat er nog steeds mensen zijn die
die problemen steeds vasthoudender en luider bespreke. Inclusief de
verraders Aboutaleb en Marcouch, die de problemen uit eigen kring kennen
en keihard beschrijven en de verantwoordelijke Nederland afvalligen erop
aanspreken. Makkelijk Wilders en voorheen Fortuyn e.v.a. en daarvoor
Bolkenstein en als eerste de SP met Marijnissen te verwijten dat ze
fascistoide zijn en als boodschappers de oorzaak van de gerealiseerde
gevolgen die ze boodschappen... Maar klinklare onzin. De oorzaak is
laisser faire lasisser passer en wegkijken waar migranten eerst kleine
en later steeds grotere overlast veroorzaken, eerst vooral aan
kansarmere burgers in armere buurten, maar gaandeweg breder.

Fritz van Rikxoort