Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Fri Sep 7 21:49:52 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Henk en Marc,
>
>  In (groen)linkse kringen lopen velen nou eenmaal met oogkleppen op,
>  ze papegaaien alleen en lezen en horen nooit tegengeluiden want die
>  zijn immers rechts ofwel fascistisch.

... en  hoeft men derhalve ook niet meer serieus te nemen, Fritz. Kortom:
hoe sluit men zichzelf af voor de maatschappij, en vooral voor de gevolgen
van het eigen falen.

>  Nog steeds doen ze ergernissen van burgers waarvoor die burgers al
>  tientallen jaren aandacht vragen af als rukken naar rechts of
>  onderbuikgevoelens e.d.

Precies. Maar ik ben niet rechts, noch reageer ik slechts op mijn onderbuik
gevoeloens. Ik reageer op het falen, en de aanwijsbare onwil serieus
genomen
te worden in mijn klachten door de overheid.

Ik heb last van eieren die tegen mijn ruiten worden gegooid, van een
jongere
die mij met een mes bedreigen, of die mijn ruit ingooien, mij -in
groepsverband-
klieren, voor rotte vis uitmaken, mijn fiets dreigen te mollesteren
terwijl ik mijn
boodschappen wil doen. Meer is het niet, Fritz. Het ´geintje´ speelt al een
enkele jaren intussen.

Ik mag aangifte gaan doen maar mijn hints hoe de dader(s) op te
sporen, worden niet echt gewaardeerd. Nee, ik moest maar eens
komen praten in het wijkgebouw. Zo word ik beschermt in dit
land. Uit het ´politieke´ stappen dan maar? Zouden ze mij te lastig vinden,
en liever - net als Theo- opgeruimd willen zien?

Ja nee, daarna barst de verontwaardiging dan wel los natuurlijk ... Dit
soort
(Balkenende) normen en waarden is om te kotsen ...

>  Nee het land moet bestuurd worden (al zeggen Jan Terlouws zulks ook
>  als ze hun zin niet krijgen bij hun opvolgers) en die domme burgers
>  die niet verder kijken dan hun straat lang is snappen toch niet dat
>  landsbestuur tot buiten de grenzen denkt.

Zoals in Irak, Fritz? Waar Nederland mee helpt moordescaders
op te leiden om aldus den burgeroorlog mogelijk te maken?
De echte ´Balkenende norm´.

Dom volk, die burgers .... ;)

Henk Elegeert