Peilblues

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Tue Sep 4 01:02:15 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL> over de wederopstanding-tekst 'Klaar
>  voor de Klim',
>
>  Wat sociaal-liberale D66'ers zich niet wensen te realiseren is dat
>  die 3 zetels in de peilingen niet correspondeert met de werkelijke
>  aanhang van D66. Die drie zetels is niet het aantal mensen dat het
>  *eens* is met de sociaal-liberale flauwekul maar het aantal dat nog
>  niet *weggevlucht* is van de alchimie der ideologieen.

Is ook  mijn  inschatting.

>  Het is het restant dat hoopt dat D66 weldra van het
>  sociaal-liberalisme verlost zal zijn.

The sooner the better . . .

>  Als het daarin wordt teleurgesteld (en dat is de bedoe- ling), keert
>  het D66 ook de rug toe.

De overblijvende optie is elders (nieuwe partij -en nu goed), opnieuw
beginnen?!

 > 'Klaar voor de Klim' gaat daar volkomen aan voorbij (de
>  koers-crisismakers zijn immers, zoals altijd, op de 'goede weg') en
>  is derhalve buitengewoon contra-productief

Het heeft niets te bieden. Het zegt eerder iets over de verkeerde
afslag, en
tevens het voornemen die verkeerde richting tot het bittere eind te zullen
gaan volgen.

>  (afgezien van dat het volgens mij over de opkomst van Sirius gaat en
>  niet over politiek).

Dus begrijpen we dat hier echt iets heel speciaals aan het gebeuren is.

Mozes, Meesters, Meesteressen en Aartsengel Michaël zullen ons omringen,
en ons laten weten dat dit de energie is, die de vrijkomende donkere
krachten
en entiteiten meeneemt naar een tussenfase, om alsnog de mogelijkheid te
bieden
door te stromen naar het Licht? ;)

Kortom: de Lichtwereld ons heeft uitgekozen om energies te prepareren ... ;)

Henk Elegeert