Marc ontmaskert

Wed Oct 31 17:53:56 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Ik vind het best leuk hoor, wat je doet - daar niet van. Maar ja, het
>  draagt helaas niet aan het onderwerp bij.

Nee, maar dat is ook moeilijk.... Jij 'gelooft' het en ziet in het logo
van de jd een bewijs. Ik zie er niet in wat jij er in ziet, zeker geen
zonsverduistering. En ik poog je mee te geven dat er niet altijd iets
achter zit, net zoals dat bij jou neem ik aan ook niet bewust iets
achter zit, achter stiekume code in plaatjes en het verkleinen van
plaatjes etcetera...

>  Je kan beter inhoudelijk de zaak pogen te ontkrachten (of alternatieve
>  verklaringen aandragen - wat doet zo'n lieveheersbeestje op de website
>  van BvdH dan anders dan creperen,

Gokje dan (ik zie even geen lieveheersbeestje), misschien omdat het het
logo is van een stichting tegen zinloos geweld?

Eerder heb ik gepoogd bij te dragen door jou te wijzen op het feit dat
er een robot.txt file staat GEEN bewijs is van conspiracy, maar normaal
gebruik van Joomla is. Daar ga je verder dan niet op in, dus het is
lastig constructief bij te dragen als jij niet reageert op feitelijke
onjuistheden van je eigen redenatie....