Marc ontmaskert

Wed Oct 31 17:04:24 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>Maar je vat het tenminste sportief op, dat is leuk.....

 Ik vind het best leuk hoor, wat je doet - daar niet van. Maar ja, het
 draagt helaas niet aan het onderwerp bij.

 Je kan beter inhoudelijk de zaak pogen te ontkrachten (of alternatieve
 verklaringen aandragen - wat doet zo'n lieveheersbeestje op de website
 van BvdH dan anders dan creperen, waarom staat er dan wel een vrese-
 lijke tekst in de Hemel en wat doet dat Geel overal - en waarom ontkent
 de webmaster van de Jonge Democraten - nota bene net als ik astrofysicus
 - dat er een Zonsverduistering op zijn website staat ?).

 Ik dacht niet dat ik al een foutje gepost heb (ik maak er juist heel
 veel, maar ik ben zelf m'n strengste criticus). Ik wil op,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm
 een fraaie samenvatting van alles zetten - met interne linkjes van wat
 gesteld wordt over Geel D66 naar de occulte achtergrond daarvan. Streng
 meelezen is daarom gewenst.

 --> Geel D66 is hoe dan ook ten dode opgeschreven dus het is van belang
     voor het voortbestaan van onze partij om te begrijpen wat Gele D66'ers
     zoal uitspoken en waarom (zelf vermoed ik dat alles eerst volkomen
     kapot moet teneinde het te kunnen *helen* en dat Gele D66'ers Mercu-
     rius in hun eigen leven pogen vorm te geven - vandaar dat zo'n
     stakker 'Helix' heet; die zit dus over 20 jaar bij de psychiater
     omdat'ie denkt dat'ie Satan is en tweetalig omdat er zowel twee
     Mercuriussen als twee Helixen van Sirius zijn).

 Het staketsel staat er, de zaak kan er zo in...
 Maar ik heb geen haast - er is trouwens nog veel meer. Af en toe kijk
 ik er eens naar, dit is beslist geen levenswerk of zo.

 Sommige dingen vallen pas op als ze er staan: de planetaire kleuren
 zijn de kleuren van het planetair metaal (kwik zelf uitgezonderd - dat
 gaat immers over zwavel) al dan niet in geoxideerde vorm. Dat is leuk,
 want het heeft me nogal wat moeite gekost om die kleuren te vinden.
 Er staat me ergens bij dat er een week van 10 dagen bestaat, misschien
 passen daar die 3 andere kleuren in ? Vroeger duurde een week even lang
 als een maand, met wat subperioden en toen kwam uit Albanie onze week
 tijdens de Romeinse bezetting van de Balkan. Best interessant...

>Dat wil Marc natuurlijk niet en daarom heeft hij het moeilijk gemaakt
>zijn code te bekijken, daar staan immers alle geheimen in.

 Dat is gedaan om te voorkomen dat zoekmachines mijn Gele D66-pagina gaan
 indexeren. Dat heb ik zelf op deze lijst opgemerkt,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0709&X=&L=d66&P=R947

 Dus: becritiseer of vul aan...