Marc ontmaskert 3

Wed Oct 31 14:57:59 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik weet dat ik een aantal van jullie verveel hiermee... Maar... Ik moet
jullie wel waarschuwen. Waar ik vanmiddag allemaal achter kom is niet te
geloven.... Toch is het allemaal zo, de bewijzen heb ik gegeven en
iedereen kan het zelf controleren...

Dat wil Marc natuurlijk niet en daarom heeft hij het moeilijk gemaakt
zijn code te bekijken, daar staan immers alle geheimen in. Door
javascript uit te zetten in je browser kan dit echter wel.

Nu kwam ik op de homepage van Marc en ineens flitste er tekst aan en uit
en aan en....

Please Enable Javascript

Marc wil dus bij binnenkomst van de bezoeker deze al manipuleren zodat
deze niet alle geheime verwijzingen in zijn code kan achterhalen. Slim,
maar daar trek ik mij dus niets van aan... Daarom kom ik er ook wel
achter, en maak jullie deelgenoot daarvan.

Volgens mij is het hoog tijd dat ik even een stuk ga wandelen in het
recreatiegebied hierachter, even weer fris in het hoofd worden....
Wellicht later meer...

Groet,
Joris