Marc ontmaskert

Wed Oct 31 14:50:10 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>Marc ontmaskert (daarna veel bla bla)

 Beste Joris, dat kan ik zelf veeeeeel beter...

 'Fluks' betekent 'kwik' en dat staat voor Mercurius. Ik ben verwekt op
 het Victorieplein in Mokum, de meest zwarte plek waar het maar kan van
 de rivierenbuurt/Apollobuurt (staat voor de middelpunt van de Hel). En
 mijn broer is op dat onderwerp als kunsthistoricus afgestudeerd. Op het
 Victorieplein staat op dat middelpunt van de Hel een standbeeld van
 Berlage en mijn vader heeft jaren zijn bedrijf gehad in de beurs van
 Berlage. Sterker nog: mijn vader was de uitgever van zowel dat boek van
 Voltaire als van Hitler.

 Probleem is dat dit allemaal toeval is, net zoals die dingen van jou
 nogal gezocht zijn. De dingen die ik opmerk over Geel D66 zijn echter
 *geen toeval* - die zijn *echt*.

 Overigens komt dat achtergrondplaatje op m'n website uit een kaartspel
 dat automatisch met Linux Redhat 8 geinstalleerd wordt... En ja, het
 kaartspel gaat over Satan (ooit gemaakt voor een krankzinnige Franse
 koning). Een joker is zowaar Mercurius verborgen achter een masker van
 Jezus (of omgekeerd).

 Maar ja, dat wist je natuurlijk al...   :-)