Marc ontmaskert

Wed Oct 31 14:21:43 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Deel 3... Ik heb maar even een nieuw onderwerp gebruikt...

Marc gebruikt in zijn code als kleur 'yellow'. Waarom doet hij dat zou
je je afvragen. De meeste ontwerpers gebruiken een code voor een kleur
in plaats van een naam... Een kleur geel is bv FFFF00. Of wil hij extra
reclame maken voor 'geel'. Op deze manier staat het in de code en kunnen
mede vrijmetselaars dat wel zien, dat hij yellow gebruikt, via de code.
De code probeert hij uiteraard te verbergen door het rechtermuisklikken
onmogelijk te maken. Dat geeft al aan dat hij iets wil verbergen....

Verder gebruikt hij tabellen om de site op te maken.... Tabellen zijn
bedoeld voor tabellen, niet om een site te ontwerpen. Zo zie je weer dat
op Marc zijn site niets is wat het lijkt. Dat doen vrijmetselaars
graag... Hij gebruikt tabellen, maar het zijn geen tabellen... Het is
tekst...

Verder gebruikt hij een heleboel spaties om de boel op een plaats te
krijgen, dat zou je normaal doen met padding of margin. Maar een
vrijmetselaar gebruikt natuurlijk een spatie oneigenlijk daarvoor, niets
is wat het lijkt immers.... Een spatie is geen spatie, maar een middel
om een layout voor elkaar te krijgen...

Voor zover deel 3. Ik ga erst verder zoeken.... Er zal vast nog veel
achter weg komen. Maar waar ik nu allemaal al achter kom....