De regenboog-swastika

Wed Oct 31 14:01:16 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dit is bijna leuk, ik snap waarom je er zoveel tijd in steekt Marc :-)

Maar nu over jouw ontmaskering...

Je gebruikt een plaatje van Hermes, als vrijmetselaar doe je dat
natuurlijk om iets anders te bewerkstelligen, niets is als het lijkt...
Zoekt men op hermes dan komt men uit op

http://www.hermes.nl/

Daar maak je dus reclame voor (betalen ze je daarvoor, ben je in dienst
van hen, of is het een vrijmetselaarsmaatje?) Waarom gebruik je een
plaatje van Hermes?

Als je het plaatje nader bekijkt.... Dan zit er een code in verstopt die
Marc door het verkleinen van het plaatje probeert te verbergen.
Uiteraard lukt dat niet voor zon speurneus als ik ben...

Hier is het echte plaatje:

http://www.fluks.combidom.com/graphics/hermes.gif

Zo is de code: bacdd3 beter te zien... maar wat is dat nu voor code?

De enige echte website die google geeft is die van een neopet.... De
code is van een kleur voor internet... Rarr dat er maar een echte
website met die code voorkomt, dat kan geen toeval zijn...

http://www.neopets.com/~fortunadow

Neopet is natuurlijk een schaduwnaam voor neophyte. Zo worden beginners
in de vrijmetselaarij genoemd.....

http://en.wikipedia.org/wiki/Neophyte laat zien dat het een naam is voor
'beginners'. Echter de vrijmetselaarij gebruikt de term bewust voor hun
beginners...

Ik ga even verder zoeken op deze vrije middag, want dit is wel leuk en
je leert nog eens wat over iemand, wie had dit allemaal verwacht..... Ik
zoek nog maar even en kom hier allemaal al achter....