Nederland ontploft

Sat Oct 27 11:35:12 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is ongeveer bij bijna alle onderwerpen wel de rode draad:
het verrommelen van alle belangen
door vrij willekeurige ingrepen
vanuit toevallige compromissen.

Het lukt bijna nooit los te komen van partijpolitiek
en zogenaamd scoren op een willekeurig puntje naar een achterban(netje),
maar een steekhoudend beleid voor langere termijn te voeren.

Fritz van Rikxoort