D66 liet Borsele tegen 'fooitje' open

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Oct 22 15:19:04 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee, Boris. Je hebt de Waddenzee verschooierd, en nu blijkt ook
Borssele. Als je milieukampioen wil zijn, wees het dan ook en vecht voor
de zaak. Dat doe je niet, je gaat accoord met fooien en borden
linzensoep. Slappe hap. Maakt me redelijk pissig. Groet, Hein, uw geweten.

ps Overigens heb je de Waddenzee verspeeld aan dezelfde man die jou nu
beschuldigt: Wouter van Dieren. Griekser kan dit drama niet zijn.