Gele conspiratie

Mon Oct 15 10:58:12 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bertbakker7 at GMAIL.COM>,
>Marc-A F is op zijn manier een gelovige - in de door hemzelf geconstrueerde
>gele conspiratie, bij Toutatis!

 Teveel eer: de constructie was er al - ik heb haar, als niet-ingewijde,
 slechts doorzien en haar, als zijnde 'Geel', benoemd.

 Ook dat 'Geel' komt niet van mij... Ik voer met het pontje over het Ij
 langs de Sirius (van GreenPeace - alleen al met die naam is van alles mis)
 en toen begreep ik dat er iets raars met de constructie van de regenboog
 aan de hand was. Zag dat er een kleur ontbrak bij degenen die de regenboog
 als symbool voeren (Blauw, de kleur van de Hemel) - keek daarom waar die
 kleuren voor staan en kreeg toen door dat 'Geel' staat voor 'Mercurius' -
 of zo men wil: Hermes. Mark Giebels merkte hier toen op dat 'Geel' staat
 voor Opschudding - zover was ik toen nog niet. Mark had 100% gelijk.

 Dit sluit haarfijn aan bij het gedachtengoed van degenen die 'Geel' in hun
 vaandel voeren en die achter andere symbolen en karaktertrekken van Mer-
 curius aanlopen. Met Mercurius is zo'n beetje alles mis. Mercurius doet
 zich voor als mensenvriend maar hij is de misleider en grote vernietiger...
 en ook dat heb ik niet zelf bedacht. Het is Griekse en Egyptische mytho-
 logie (gaat zelfs terug naar Babylonie), het is Vrijmetselarij, het is
 astrologie en alchimie. Delen van dit gedachtengoed zijn 5000 jaar oud !

 Het zegt dan ook niets over mij, het zegt iets over degenen die met dit
 soort dingen occulte bezig zijn. Het toont aan dat dit soort lieden, die
 zichzelf graag als 'atheist' portretteren, juist diep-religieus zijn. Ze
 zetten zich slechts af tegen God omdat ze achter de duivel aanlopen. Zo
 simpel ligt het.
 De Vrijmetselarij is een genootschap dat zich bezig houdt met het misleiden
 van mensen en daarbij teruggrijpt op de bovenstaande mythologie van 5000
 jaar geleden. Vandaar dat ze zo tegen Christenen zijn, die maakten juist
 een *einde* aan het occulte. Het Christendom was oorspronkelijk een *eman-
 cipatie-beweging* waar niets tegen was (integendeel). Dat nieuwe-tijdsgedoe
 (ook al weer met een regenboog) van de New Age is een *bouwstruk* van de
 Vrijmetselarij (het tijdschrift van de 33-graad van de Vrijmetselarij heet
 oorspronkelijk 'New Age'). Net als dat klimaatgedoe. Het is *niet echt*,
 het is *bedacht*. Het is Mercurius die de mens *belazerd*.

>Maar de boekwinkels liggen vol met boeken die gebaseerd zijn op
>dergelijke, tot ver in de geschiedenis teruggravende, scenario's over
>geheime genootschappen, sektes, en wat dies meer zij. En die zijn best
>aardig om te lezen.

 Ik zou het niet weten. Ik heb nog nooit zo'n boek in m'n handen gehad.
 M'n vader was uitgever en had een aantal boekhandels - ik kan me niet
 herinneren dat ik daar ooit een occult boek gezien heb. Ik zit in een
 heel andere wereld. Als ik een boek lees, dan staat daar wiskunde in.

 Ik heb laatselijk om wat ik heb blootgelegd een beeldje van Horus (de
 duivel van de Vrijmetselarij) gekregen... Hij staat naast de computer,
 dus ik zou maar oppassen...   :-)