Persbericht Norwegian Nobel Institute IPCC en Gore winnen Nobelprijs voor de Vrede

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Oct 15 10:08:30 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad zijn er wat "sektatische" loges, los van de officiele - Marc
Fluks zou ze "geel" noemen, denk ik - maar belangrijke dames worden heus
niet lid van zoiets kleinburgerlijks. En daar ging het om.

Om misverstanden te voorkomen: ik vind al dat gemetsel net zoiets als
geloof in wonderen, etc.
hv,u
-----