Weer steek- en schietpartij in Slotervaart

Sun Oct 14 17:02:20 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Opnieuw denk ik, fijn dat ik er niet meer woon…

Maar verhuisd ben naar Amsterdam Zuidoost.

Op teletext lees ik net dat een man 2 agenten met een mes meermalen stak

NB op het politiebureau, in mijn vorige stadsdeel,

welk politiebureau ligt in de beruchte Marokkaanse wijk Overtoomse Veld

alwaar de massale rellen van 1998 uitgebreid het nieuws haalden

en waar de moordenaar van Theo van Gogh maatschappelijk actief was.

De 1e agente schoot de man, die binnen was gerend en over de balie
gesprongen,

neer, en dood, nadat hij een 2e agent die haar te hulp kwam 2 keer had
gestoken,

voordat hij die 1e agent 3 keer in borst en rug had gestoken.

Gegevens over de stekende en neergestoken man ontbreken verder.

Fritz van Rikxoort

Checked by AVG Free Edition.
19:26