Verstand zegeviert: Kamer laat AHA dan toch eindelijk vallen

Thu Oct 11 23:52:14 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je laat o.m. weg, Hein,

Dat Pim er ook bij zei, na die taart,
dat Wim Kok de MP van iedereen is,
dus ook van hem en zijn achterban,
en hem hoort te beschermen i.p.v. vogelvrij te verklaren,
door mee te doen met het verdacht maken van hem
als kandidaat en lijsttrekker.
Pim wees ook op het vreemde dat niemand, niemand, ingreep.
Iedereen keek toe hoe een kandidaat herhaaldelijk
lijfelijk werd aangevallen.
In een normaal land grijpen we in als een medeburger
en zeker een kwetsbare kandidaat/lijstrekker
fysiek wordt aangevallen.
Dan beperk je je niet tot meegenieten.

Fritz van Rikxoort