Fri Oct 5 09:49:33 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Laatselijk kondigde ik hier m'n nieuwspagina,
   http://www.fluks.combidom.com/javascript/news.htm
aan.

Ik heb deze pagina gisteren geupdated: men kan nu ook de taal instellen
waarin men nieuws wil zoeken. Ondersteund wordt momenteel Nederlands,
Engels en Duits. Daarenboven kan men de frequentie waarmee er een update
veschijnt, instellen en zijn er meer nieuwsbronnen dan voorheen.

Deze pagina zoekt dus,
 * Nieuws op een zelf te kiezen onderwerp.
 * Update het nieuws per zelf te kiezen periode (van 1 minuut tot 1 dag).
 * Selecteert het nieuws in een bepaalde taal (Nederlands, Engels of Duits).
Wie in een specifiek item geinteresseerd is, hoeft slechts de webpagina te
openen, het item, de taal en de update-frequentie in te typen en op de
submit-knop te drukken. Daarna gaat alles vanzelf.

De D66-nieuwspagina,
   http://www.fluks.combidom.com/javascript/news_d66.htm
maakt automatisch gebruik van de Nederlandse versie, update per kwartier
en geeft meer nieuws dan de vorige versie.

Een directe link vanaf een webpagina naar een item is ook mogelijk,
   http://www.fluks.combidom.com/javascript/news_results.htm?query=...&language=...&update=...
waarbij op de plaats van de puntjes het nieuwsitem, de taal (nl, en, of de),
en het aantal minuten (dat wordt automatisch 15 als men ze verkeerd intikt).

Marc Fluks, Amsterdam