stem politicus

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 30 10:41:30 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou Henk, het feit dat ik Sneevliet ken en zelfs waardeer (als
studenten-assistent parlementaire geschiedenis zat ik regelmatig in de
Handelingen en de bijdragen van de linker kant waren vaak veel beter te
lezen) maakt me nog niet onmiddellijk een marxist. Ik lees momenteel de
biografie over Mao van Jung Chang en stuitte daarbij op Maring.

Groet,

Tjerk