Groene, Paarse en Gele periode van D66: Het gaat om mensen

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Nov 25 22:52:24 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 25-11-07 heeft Joris van den Wittenboer<jwittenboer at home.nl> het
volgende geschreven:

> Maar dat geldt natuurlijk voor ieders redenering.

Eens. :)

> Maar ook volgens Marc zijn redenering kan dit.

Zag ik ook.

> Indien niets is wat het lijkt.

Dat is altijd lastig:
- Zijn we in Afghanistan (nog wel) bezig met een vredesmissie of
allang met een ´war on drugs´ ?
- Kan het kabinet wel eenzijdig een beslissing nemen?
- Wanneer is iets sociaal,  wanneer liberaal ?
- Kun je derhalve uberhaupt sturen op ´sociaal-liberaal´,
- Is dat ergens een uitkomst van?

> Dat is ook het
> probleem, dat de ene keer het niet is wat het lijkt maar als het uitkomt
> weer wel.

Ik begrijp dat Marc voor wat betreft D66 nu juist af wil van (de) schijn.
Pechtold, zag ik, (was eigenlijk te laat), had het in zijn spotje nu
over vrijzinnig, i.p.v. sociaal-liberaal in zijn vorige.

> Mmmm. nou vooruit, als je het zo graag wilt, maar dan is het een van
> mijn redenaties....

Ok.

> Eigenlijk wilde ik naar mensen=mensen

Mensen zijn ongelijk?

> Nu moet je het niet nog complexer gaan maken ....

Oh jee ...

Henk Elegeert