Addendum: Sociaal-Liberaal Manifest

Sat Nov 24 23:41:26 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>In je post van 17 mei 2005 reageer je anders niet op die zogenaamde
>dubbele bodem. Ben jij nu bij de neus genomen door de vrijmetselaar
>Dittrich of heb je last van hersenspinsels?

 Het eerste, vrees ik.

 De fout die je maakt is dat je denkt dat het over politiek gaat. Maar
 Geel D66 is zo nihilistisch als de pest. Het is *nooit* over politiek
 gegaan (vandaar de protesten van de achterban die er geen bal meer van
 begreep).

 Pas ergens in mei dit jaar begon ik te begrijpen dat alles om Mercurius
 draait - en later dat die Mercurius eigenlijk de Egyptische Mercurius
 (Toth) is en nog iets later dat het gaat om Vrijmetselarij. Ja, zoiets
 gaat niet in 1 keer. Er is niet iemand die tegen mij zegt hoe de vork
 in de steel zit - stapje voor stapje pluis ik het zelf uit. Ik heb twee
 wetenschappelijke boeken over Egyptische archeologie binnen handbereik
 - meer niet.

 Okee: huiswerk

 Volgende week (dus je kan me voor zijn) ga ik eens kijken naar de achter-
 grond van de Egyptische godin Maat. Ik vermoed dat daar wel iets inzit
 (o.a. de complete psychiatrie en daarmee de gekte van Geel D66). Voor wie
 me voor wil zijn, enige tips...
   * Surf naar,
        http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_goden_en_godinnen
        http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie%3AEgyptische_god
        http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie%3AGriekse_god
        http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie%3ARomeinse_god
        http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie%3AGermaanse_god
   * Zoek de Griekse pendant van Maat (ik hoop: Psyche).
   * Zoek naar zegswijzen (Maat is vol, iemand de Maat nemen, en zo).
     Zoek naar attributen (veer als hoofddeksel), sterrenbeeld.
   * Werk de zaak eerst deductief uit en keer het dan om en presenteer
     het als een inductie. Zoek er dingen bij. Kijk of er familie van
     Isis bijzit (Osiris lijkt mij al bingo) of Isis zelf.
   * Kijk of het over D66 gaat en laat je inductie dan bij D66 beginnen.

Zo zou ik het doen...

Geen idee of het iets oplevert (maar dat wist ik bij Nut ook niet - en
kijk eens wat er zoal uitgerold is)...