Groene, Paarse en Gele periode van D66: Nieuwe Solidariteit gaat over Sirius - Addendum: Sociaal-Liberaal Manifest

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sat Nov 24 14:09:22 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>     https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0505&X=&L=d66&P=41009
>
>  In de praktijk: ja (overigens zou 'hervormingen' in retrospect kunnen
>  refereren naar het verwerpen van God en niet naar de teloorgang van
>  sociale verworvenheden).
>  Maar jij wil graag zien wat Vrijmetselaars je voorhouden daar waar ik poog
>  om de dubbele bodem in het gepresenteerde te zien.

In je post van 17 mei 2005 reageer je anders niet op die zogenaamde
dubbele bodem. Ben jij nu bij de neus genomen door de vrijmetselaar
Dittrich of heb je last van hersenspinsels? Ik hou het op het laatste.
Het is overduidelijk dat dit pamflet/manifest een neoliberaal gedrocht
van jewelste is. Niet sociaal-liberaal maar *neoliberaal*. Dat is de
*werkelijke* dubbele bodem/agenda.