Nieuwe Solidariteit gaat over Sirius

Fri Nov 23 17:16:35 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Waar het om gaat is: wat is het waarmee je het oneens bent met Gele D66'ers.
>  Probleem was steeds dat we dat niet wisten.

Dat wist ik steeds heel goed.... En veel stemmers ook.... Misschien
projecteer je teveel je eigen gedachten op anderen. Volgens mij wisten
'we' heel goed waar we het wel en niet mee eens waren. Helaas waren 'we'
niet allemaal op de congressen om betreffende moties aangenomen te krijgen.

Ze doen steeds de gekste dingen,
>  D66 wordt compleet belachelijk gemaakt in de media (volkomen terecht) maar
>  ze zeggen niet waarom ze de dingen doen die ze doen. Wat betekent zo'n kreet
>  als 'Nieuwe Solidariteit' en 'Klaar voor de Klim' ? Waarom komt men met zo'n
>  rare kreet aanzetten die geen zinnig mens begrijpt ?

Mischien ben ik niet zinnig, maar ik begrijp de kreten wel. Nieuwe
solidariteit, slaat op een andere manier van kijken naar
machtsverhoudingen. Klaar voor de klim slaat volgens mij op het herstel
na een enorm verlies.

>  Nu weet je het dus: die 'Sol' in 'solidariteit' is de Zon. En het is 'nieuw'
>  omdat het niet de Zon zelf is maar Sirius. Dit is wat Vrijmetselaars in hun
>  tempels doen. Ze maken overal een cryptogram van. Wie dat doorheeft, wie de
>  dubbele bodem zoekt, die kan zien waar het eigenlijk over gaat. Ik decodi-
>  ficeer de alchimie - dat is het enige dat ik doe. Ik bedenk niets, ik kijk
>  wel uit. Ik ben trouwens nooit met dit soort onzin bezig.

Je bent er wel mee bezig want je bent steeds op zoek naar achterliggende
beelden en motieven....

>  Okee: wat ik opmerk is gek. Maar het is niet mijn gekte, het is de gekte van
>  degenen die alchimie bedrijven.

Dat is het alleen als ze dat bedrijven :-) Als ze het niet bedrijven is
het wel jouw gekte...

Ik heb gewoon hun gekte ontmaskerd - meer
>  doe ik niet. Toen Dittrich zo stond te stuntelen tijdens het Afghansitan
>  debat toen kon hij de alchimie niet vinden - daarom ging hij zo af. Toen
>  LvdL zo stond te stuntelen bij het AHA-debat, toen kon ze de alchimie
>  weer wel vinden - daarom ging ook zij zo af. Daarom denken mensen dat D66
>  vrij ernstig is doorgedraaid.

Dan hebben we niets te vrezen, want of ze de alchemie nu vinden of niet,
ze gaan af.....

>  Ik eerder,
>
>  Joris van den Wittenboer,
>
>  Maar waarom denken ze zo ? En vooral: waarom dat masker ?

>  Dat masker is de dubbele bodem van de Vrijmetselarij, van de Hermetici.
>  Het zijn de twee slangen in de staf van Hermes. De twee slangen van boven
>  en beneden (zuid en noord) Egypte die 1 slang (Egypte) willen worden. En
>  dat gaat weer over Horus (want die verenigde Egypte) en Menis en zo...

Volgens mij is het meer de dubbele bodem van politiek....