Lettersymboliek

Wed Nov 14 14:36:37 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>Je hebt de numerologie nog niet aangeroerd. 66 heeft vast een verborgen
>betekenis die alleen de vrijmetselaars binnen d66 kennen.

 Het valt me op dat de critici alleen maar dingen belachelijk kunnen
 maken. Geen enkele criticus heeft tot nu toe ook maar iets weten te
 ontkrachten of alternatieven weten aan te dragen.

 Ik laat keer op keer zien dat alle onzin die vanuit 1 hoek komt en wat
 niets met elkaar van doen lijkt te hebben keer op keer over hetzelfde
 gaat. Volgens mij is dat geen toeval. Ook al niet omdat Gele D66'ers
 extreem deterministisch denken. Het gaat slechts om het zien van de
 dubbele bodem.

 Overigens kon ik de opmerkingen over de lettersymboliek maken nadat ik
 eerst *alle* astrologische symbolen had gegeven (net zoals ik eerder
 soortgelijke dingen kon doen nadat is eerst *alle* kleuren had gedeco-
 deerd). Ik ontcijfer de chaos zeer systematisch.
 De astrologische symbolen vindt men terug in archeologische opgravingen
 in Egypte. Hier is niets zweverigs aan. Het zweverige zit bij de mensen
 die ik ontmasker als mensen die hier *wel* mee bezig zijn, niet bij mij.

 Want natuurlijk betekent het allemaal niets... daarom is de chaos in D66
 momenteel zo groot.

 Als jij wilt zoeken naar numerologie (ik heb dat niet gedaan), dan moet
 je die zoeken bij het oog van Horus. Want daar zit ze namelijk in. Wel
 een heidens werk: zowel het tientallig stelsel als de '0' bestonden
 destijds niet. Die kwamen rond het jaar 1000 via Arabie uit India.