Groene, Paarse en Gele periode van D66: Sirius in D66-filmpje (update)

Mon Nov 12 20:46:21 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Alles over dit dossier staat op,
   http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm

Sirius in D66-filmpje (update)
------------------------------

 * Ik heb dat gedoe van Sirius in een filmpje zojuist gezet op,
      http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm#filmpje

 * Daarbij bleek het volgende: ik had reeds opgemerkt dat de producent
   van dit filmpje niet bestaat. Bij de KvK vindt men dat de eigen-
   lijke producent is de firma,
      Mol Evenementenverzorging
   Deze firma levert aan het,
       Awakenings festival
   en BvdH bepleit weer een vrijer drugsbeleid voor dat festival. Het
   betekent misschien niets, maar opmerkelijk is het wel... Het sugge-
   reert belangenverstrengeling waarbij drugs betrokken zijn. En dat
   moet een politieke partij toch niet willen.